Foto: Einārs Freimanis
Gada sākums ir aktīvākais laiks, kad jaunie pāri meklē sadarbības partnerus savām kāzām. Zinot to, ka pieprasītākās svinību vietas, fotogrāfi un citi pakalpojumu sniedzēji tiek rezervēti laicīgi, arī jaunie pāri pie kāzu plānošanas ķeras laikus. Visticamāk, kāzas būs viens no svarīgākajiem viņu dzīves notikumiem, tāpēc sadarbības partneri tiek izvēlēti īpaši rūpīgi, izpētei un plānošanai veltot daudz laika un pūļu.
Iespēja satikt lielu skaitu klientu vienā dienā
Dalība kāzu izstādē ir labākais veids, kā vienas dienas laikā satikt lielu skaitu potenciālo klientu, prezentēt savu piedāvājumu vispievilcīgākā veidā un vienoties par sadarbību, kā arī pārdot preces uz vietas.
Gada sākums ir laiks, kad jaunie pāri jau ir izpētījuši kāzu pakalpojumu sniedzējus interneta plašumos, bet par visiem vēl nav izdarījuši gala izvēli. Tāpēc pakalpojuma sniedzēja sastapšana klātienē, tieša komunikācija un atbildes uz dažādiem pāra jautājumiem var palīdzēt pieņemt gala lēmumu un izvēlēties tieši jūsu piedāvājumu.
Savukārt tās līgavas, kas ap Ziemassvētku laiku ir saņēmušas ilgi gaidīto bildinājumu (un tādu būs daudz! :), uz izstādi dosies atvērtas idejām un piedāvājumiem, smelties iedvesmu, risinājumus un atrast savus īstos pakalpojumu sniedzējus. Plaša mēroga izstādes piesaista ne tikai precēties gribētājus, bet arī topošo jauno pāru vedējus, draugus un citus palīgus kāzu organizēšanā.
Jau laicīgi piesaistiet interesi, informējot izstādes apmeklētājus sociālajos tīklos par īpaši izdevīgiem piedāvājumiem tieši izstādes dienā.
Veidojiet kontaktus ar nozares profesionāļiem
Kāzu izstāde ir lieliska tikšanās vieta nozares profesionāļiem, lai uzzinātu par aktualitātēm un tendencēm kāzu organizēšanas nozarē kopumā. Tā ir iespēja redzēt, ko un kā dara konkurenti, dalīties savā pieredzē, kā arī veidot jaunus kontaktus un apzināt savu vietu tirgū.
Lielākajiem un zināmākajiem uzņēmumiem izstāde ir veids, kā atkārtoti par sevi atgādināt un palielināt klientu skaitu, savukārt mazajiem uzņēmumiem un individuālajiem uzņēmējiem tas ir efektīvs veids, kā prezentēt sevi, savu zīmolu un piedāvājumu.
Kāzu nozarē kontaktiem ir liela loma – ja jūsu uzņēmums vai pakalpojums iegūs atzinību citu nozares pārstāvju vidū, tad ir liela iespēja, ka tas tiks ieteikts tālāk potenciālajiem klientiem. Papildus mārketings vienmēr būs noderīgs biznesam!
Aiciniet jau esošos klientus
Ja plānojat piedalīties izstādē, esiet aktīvi un informējiet par izstādi iespējami vairāk klientu savos komunikāciju kanālos. Uzaiciniet atnākt uz izstādi arī tos jaunos pārus, ar kuriem jau esat vienojušies par sadarbību, jo viņiem var izrādīties noderīgi arī citu nozaru pakalpojumu sniedzēji.